Skip Navigation LinksРішення > "Night Nurses" для медичних установ

"Night Nurse" для медичної установи

Night Nurse лого

Рішення "Night Nurse" ("Нічна медсестра") - розробка на замовлення Night Nurse, Inc. (США). Програмний продукт призначено для використання в мережі медичних call-центрів для реєстрації дзвінків від пацієнтів в неробочі години (нічний час й святкові дні) з наступною передачею отриманих від пацієнтів відомостей до спеціалізованих медичний установ. Також генеруються різні звіти по роботі Диспетчерів й Операторів call-центру. Продукт створено на базі бізнес-платформи FossLook з додаванням необхідних Замовнику функцій.

Бізнес-логіка рішення

У рішенні "Night Nurse" підтримується наступна бізнес-логіка:

  • Диспетчер call-центру приймає дзвінок від пацієнта і заповнює попередні дані в картку дзвінка.
  • Система автоматично знаходить вільного оператора ("night nurse") і передає йому дані дзвінка або диспетчер вручну може призначити оператора.
  • Оператор зв'язується з пацієнтом, отримує від нього всі інші дані (наприклад, симптоми хвороби та ін. інформацію), остаточно заповнює картку обліку дзвінка і, таким чином, "закриває" дзвінок.
  • Система автоматично відправляє факсом всю отриману інформацію про дзвінок до відповідного медичного центру і конкретного лікаря, закріпленого за даним пацієнтом.

Картка дзвінка

Дзвінок - це звичайний тип документа FossLook, який містить свої поля. Картку документа "Дзвінок" заповнюють диспетчер та оператор:

Картка дзвінка в call-центр

За допомогою картки дзвінка ви можете переглянути всю довідкову інформацію про медичний центр, обслуговуючий даного пацієнта, прийомні години і контакти лікарів, тощо. Ці дані містяться у довіднику "Practiсe Data Summary" (PDS):

Довідник медичної установи

Ви також можете переглянути історію і статику роботи за обраним дзвінком: хто прийняв дзвінок, скільки разів телефонував пацієнтові оператор, скільки часу було витрачено на заповнення історії хвороби, тощо:

Історія робіт за дзвінком

Ролі користувачів

У рішенні використовується система ролей користувачів. Існують ролі: адміністратор, диспетчер, оператор і супервайзер, які визначають можливості користувачів у системі та вид інтерфейсу для кожної ролі.

Користувачеві з правами адміністратора доступні можливості всіх ролів, він також може додавати нових користувачів, створювати підрозділи (додавати у систему дані про медичний центр) та їх ієрархії, вносити іншу додаткову інформацію і налаштовувати звіти:

Управління користувачами

Робоче місце адміністратора (веб-інтерфейс) дозволяє використовувати всі доступні функції рішення, показує всі повідомлення і попередження про події в системі:

веб-інтерфейс адміністратора call-центру

Роль супервайзера передбачає поєднання функцій диспетчера і оператора. Закладка "Оператор" інтерфейсу користувача "супервайзер" виглядає наступним чином:

інтерфейс супервайзера - закладка оператор

Закладка "Диспетчер" інтерфейсу користувача "супервайзер":

інтерфейс супервайзера - закладка диспетчер

Попередження про події

Система автоматично генерує попередження про ті чи інші події, наприклад, про перевищення максимальної добової кількості дзвінків, які може обробити оператор, або про відсутність вільних операторів (і як наслідок необхідно підключати резервних) та інш. Всі типи попередженнь зберігаються в звичайний довіднику FossLook:

довідник попередженнь

Звіти

Однією з головних особливостей рішення "Night Nurse" є звіти про ефективність роботи співробітників (диспетчерів, операторів, супервайзерів). Ви можете легко побудувати звіт, наприклад, за загальною кількістю обробки дзвінків погодинно на протязі доби, порівняти ці дані з попереднім періодом:

звіт по роботі call-центру погодинно

Звіт по роботі оператора містить зведенні статистичні дані, що характеризують ефективність його роботи: кількість обробленних дзвінків, витрачений час, середні показники (витрачений на дзвінок час) та інш.:

звіт про ефективність роботи операторів call-центру

У Вас є також можливість створювати звіти з угрупованням, наприклад, загальна кількість дзвінків, де пацієнт - дитина (чи дорослий), дзвінкі в розрізі конкретного медичного центру, що обслуговує дану місцевість, тощо:

звіт з угрупованням даних

Відправка факсу до лікаря

Після того, як оператор зв'язався з пацієнтом, зібрав всю необхідну інформацію та заповнив картку дзвінка, він "закриває" цей дзвінок, який переходить в стан "Triaged". Після цього система автоматично створює факс, у якому певним чином заповнені поля з описом історії хвороби, і відправляє факс дільничному лікарю, який отримає його після вихідних (свят). факс до лікаря з історією дзвінка
© 2001-2024 ФОСС-Он-Лайн. Всі права захищені.