Електронний документообіг — це життєвий цикл електронних документів в організації, починаючи від їх отримання
(введення, електронна пошта тощо), проходження в підрозділах із зміною стану (доведений до відома, узгоджений,
підписаний, в роботі, закритий і т.п.) і закінчуючи списанням в архів. Часто електронний документообіг позначається
терміном workflow, який характеризує рух документів як потік робіт, виконуваних в рамках того чи іншого бізнес-процесу.
Система електронного документообігу (СЕД) - це програмне забезпечення, головними завданнями якого є організація
і підтримка життєвого циклу електронних документів.
FossLook Cleaning - рішення, призначене для автоматизації роботи клінінгових (прибиральних) компаній. За допомогою FossLook Cleaning
ви зможете організувати базу замовників і підрядників, зберігати договори на виконання прибирань приміщень та ін., планувати завдання і
відслідковувати їх виконання, генерувати рахунки за виконані роботи і відстежувати їх оплату.
Система автоматизує основні бізнес-процеси прибиральних компаній. Використовуючи можливості платформи FossLook,
Ви зможете самостійно реалізувати необхідний вам додатковий функціонал.
FossLook CRM – це рішення, побудоване на базі платформи FossLook і призначене для поліпшення обслуговування клієнтів.
FossLook CRM дозволяє вести базу клієнтів, контактних осіб цих клієнтів, історію взаємин із клієнтами, договорів,
маркетингових документів, товарів, робіт і послуг. Використовуючи FossLook CRM, ви отримуєте інструмент що дозволяє упорядкувати
всю інформацію по вашим клієнтам і оцінити ефективність роботи менеджерів компанії. Рішення постачається безкоштовно.
FossLook Заявки – рішення на базі платформи FossLook, призначене для автоматизації роботи з заявками. Під заявкою може розумітися будь-який документ, що вимагає узгодження, а після - виконання. Система дозволяє створювати довільні види заявок, погоджувати їх і працювати з ними.
Налаштування системи за замовчуванням
пропонують користувачеві функції простого Service Desk рішення для служби технічної підтримки будь-якого підприємства, ви можете розширити їх на свій розсуд.
Налаштування системи за замовчуванням пропонують користувачеві функції простого Service Desk рішення для служби технічної підтримки будь-якого підприємства, ви можете розширити їх на свій розсуд.