Управління користувачами
Для управління користувачами системи призначений пункт меню "Користувачі",
але враховуючи, що кожен співробітник належить до якогось підрозділу, то
і створювати його обліковий запис можна безпосередньо з самого підрозділу.
Для цього відкрийте підрозділ і створіть нового співробітника.
Заповніть властивості користувача. При цьому в полі "Повне ім'я" краще давати ПІБ
користувача, тому що надалі його буде "видно" в системі під цим ім'ям.
Включений чекбокс "Відключити обліковий запис", дозволяє скоротити кількість ліцензій.
Наприклад, це можна використовувати вводячи всіх співробітників організації в систему, але ліцензії будуть використовуватися
тільки для реально працюючих в системі співробітників.
Далі заповніть властивості співробітника. При заповненні поля "Посада" його значення можна вибрати з раніше введених варіантів, або додати потрібну посаду.
Поле "Стан" може приймати три значення "Активний", "Відсутній", "Звільнений".
Стан "Відсутній" і "Звільнений" деактевіруют користувачів. Тобто на них не можна відправити доручення і проводити з ними будь-які дії.
Крім цього стан "Звільнений" призначено для того щоб збереглася історія роботи з користувачем.
Закладка "Персональний запис" несе в собі довідкову інформацію.
Закладка "Контакти" несе в собі довідкову інформацію.
Закладка "Адреса" несе в собі довідкову інформацію.
Закладка "Членство в групах" дозволяє включати користувача в існуючі
групи.
Закладка "Вкладені файли" дозволяє додавати вкладені файли, наприклад, сканкопіі документів.
Функціонал закладок, що залишилися, розглянуто у відповідних статтях і розділах сайту. Для отримання інформації про них перейдіть
на потрібну закладку в меню "Довідка" программи Адміністратор.