Управління папками для зберігання документів
При створенні типу документу система автоматично створює папку для його зберігання з таким
же ім'ям як і ім'я типу документу. Тобто в бібліотеці "Бібліотека договорів" є папка "Договір",
але краще її назвати "Договори", тому що там буде зберігатися безліч договорів.
Для цього встановимо курсор на папці, перейдемо на закладку "Властивості папки" і перейменуємо її.
Спочатку користувачі системи не мають доступу до новоствореної папки. Для надання доступу
потрібно перейти на закладку "Доступ" та розірвати успадкування прав від батьківського об'єкта.
Далі необхідно надати доступ до цієї папки. Наприклад, групі "Всі" дамо повний доступ.
Для цього натисніть
виберіть групу "Всі"
і дайте їй рівень доступу "Повний доступ".
Робота з документами