Skip Navigation LinksСтатті > Створення власного типу документу > Управління папками для зберігання документів

Управління папками для зберігання документів


При створенні типу документу система автоматично створює папку для його зберігання з таким же ім'ям як і ім'я типу документу. Тобто в бібліотеці "Бібліотека договорів" є папка "Договір",

Папка для зберігання документів Договору

але краще її назвати "Договори", тому що там буде зберігатися безліч договорів. Для цього встановимо курсор на папці, перейдемо на закладку "Властивості папки" і перейменуємо її.

Найменування папки

Спочатку користувачі системи не мають доступу до новоствореної папки. Для надання доступу потрібно перейти на закладку "Доступ" та розірвати успадкування прав від батьківського об'єкта.

Розрив успадкування прав на папку від батьківського об'єкта

Далі необхідно надати доступ до цієї папки. Наприклад, групі "Всі" дамо повний доступ. Для цього натисніть

Надання доступу до папки

виберіть групу "Всі"

Вибір групи користувачів для надання їй прав

і дайте їй рівень доступу "Повний доступ".

Рівень доступу Повний

Робота з документами

© 2001-2024 ФОСС-Он-Лайн. Всі права захищені.