Створення типу документу
Створимо тип документу "Договір"
і додамо в нього функції, що нас цікавлять.
Створимо поля в документі, які будуть мати такі імена і типи:
- "Дата договору" - тип поля - дата;
- "Номер договору" - тип поля - строковий (індексований);
- "Короткий зміст" - тип поля - багатостроковий (індексований);
- "Замовник" - тип поля - довідник;
- "Виконавець" - тип поля - довідник;
- "Акти виконаних робіт" - тип поля - дочірні документи.
Для створення поля натисніть "Створити",
введіть ім'я поля, тип поля та, за бажанням, його опис.
Таким же чином заповніть поля "Номер договору" і "Короткий зміст".
На створенні полів "Замовник", "Виконавець" і "Акти виконаних робіт" зупинимося докладніше.
Поля "Замовник" і "Виконавець" мають тип "Довідник", що означає посилання з документу "Договір" на відповідні довідники.
Але ці довідники схожі один на одного і нам би хотілося, з одного боку їх не повторювати, а з іншого боку
розділити для заповнення відповідних полів в картці "Договори". Крім цього, ми будемо використовувати вже існуючий
в постачанні платформи довідник "Кореспонденти", який знаходиться в бібліотеці "Кореспонденти і контактні особи".
Спочатку створимо в нашому довіднику "Кореспонденти" довідкове багатозначне поле "Тип кореспондента", яке може приймати значення
"Замовник", "Виконавець" або "Замовник/Виконавець" одночасно. Для цього відкрийте картку довідника "Корреспондент" і натисніть "Створити".
Заповніть всі необхідні параметри і натисніть, "Зберегти і закрити".
Система додасть потрібне поле в наш довідник "Корреспондент"
і створить відповідний довідник в бібліотеці "Кореспонденти та контактні особи".
Таким чином можна створювати прості довідкові записи.
Далі буде розглянуто варіант використання більш складних довідників.
Створимо два довідкових записи в довіднику "Тип кореспондента". Для цього встановіть курсор на довідник
"Тип кореспондента" на закладці "Документи" і виберіть "Створити".
Це будуть записи "Замовник" і "Виконавець". По них і будуть різнитися наші кореспонденти.
Для відображення замовників і виконавців в різних папках, створимо ці папки в ієрархії довідника "Кореспонденти".
Для цього встановіть курсор на папку "Папки", правою клавішею миші викличте контекстне меню і натисніть "Створити".
Створіть два довідника "Замовники" і "Виконавці"
Тепер потрібно налаштувати ці два довідника таким чином, щоб в одному відображалися кореспонденти,
у яких поле "Тип кореспондента" має значення "Замовник", а в іншому - "Виконавець". Якщо значення цього поля
буде одночасно "Замовник/Виконавець", то цей кореспондент повинен відображатися в обох довідниках.
Для цього скористаємося можливостями
віртуальних папок,
встановивши курсор на довідник "Замовники" і натиснувши
Встановіть умову пошуку - "Тип кореспондента" {дорівнює} "Замовник" і натисніть Додати до списку .
Далі заповніть всі значення, відмічені стрілочками.
Як джерело даних виберіть довідник "Кореспонденти".
Ті ж дії виконайте і для папки "Виконавці" тільки "Тип кореспондента" буде дорівнювати "Виконавець".
Тепер залишилося в нашому документі "Договір" створити два поля "Замовник" і "Виконавець", які будуть посилатися на створені нами
довідники. Для цього повернемося до бібліотеки
"Бібліотека договорів",
відкриємо наш тип документу "Договір", виберемо "Створити" і створимо поле з ім'ям "Замовник".
В якості довідника виберемо, створений раніше довідник "Замовники".
Подібним чином поступимо і для поля "Виконавці". В результаті отримаємо тип документу "Договір" з відповідними полями.
Тепер створимо поле "Акти виконаних робіт".
Поле "Акти виконаних робіт" має тип "дочірні документи", що означає посилання з документу "Договір" на дочірній документ "Акт виконаних робіт".
Будемо вважати, що поля у типу документу "Акт виконаних робіт" такі:
- "Дата акту" - тип поля - дата;
- "Номер акту" - тип поля - строковий (індексований);
- "Короткий зміст" - тип поля - багатостроковий (індексований);
- "Сума по акту" - тип поля - грошовий.
Спочатку необхідно створити тип документа "Акт виконаних робіт". Для цього перейдіть на бібліотеку "Бібліотека договорів"
і натисніть "Створити"
Введіть всі необхідні дані та створіть відповідні поля в документі типу "Акт виконаних робіт". В результаті отримаєте документ, що приведений нижче
Тепер в документі "Договір" створіть дочірнє поле "Акти виконаних робіт", яке буде посилатися на документ типу "Акт виконаних робіт".
Для цього, відкрийте документ "Договір" і створіть в ньому відповідне поле.
В результаті, наш тип документу "Договір" прийме такий остаточний вигляд:
Управління папками для зберігання документів