Версія 6.0
12.05.2014
У дану версію увійшли такі зміни:
- У складі платформи з'явився веб-сервер (модуль Web-сервер). Робоче місце користувача тепер представлено як Windows-додатком, так і Веб-клієнтом - додатком для браузера. Вводите в браузері необхідний URL для підключення до сервера, і вам стають доступні ті ж папки та документи, а також всі дії над ними, як і в звичайному FossLook Клієнт. Інтерфейс папок для документів, картки документа і поштових форм в браузерному виконанні в основному повторює той же зовнішній вигляд і всі функції звичайного застосування робочого місця користувача, за винятком деяких деталей. Для роботи з веб-сервером вам знадобиться його підключити та налаштувати з'єднання.
- Тепер з основних додатків платформи (робочі місця користувача і адміністратора) вам доступна контекстна он-лайн довідка. Просто натисніть кнопку F1 на якому-небудь елементі інтерфейсу (форма, закладка і т.п.) і в браузері відкриється стаття на нашому сайті з описом доступних функцій і роботи користувача.
- Якщо ви включили в типі документа функцію "Документ з автоматичною нумерацією", тепер система сама створить відповідний запис у довіднику нумераторів, яку ви можете при необхідності відредагувати. І таким чином автонумерация документів тепер відбувається в повністю автоматичному режимі.
- Реалізовано зв'язування шаблонних маршрутів з типами документів. На спеціальній закладці "Пов'язані типи документів" ви можете вказати типи документів, для яких вибраний шаблон буде присутній в списку діалогу для відправки документів по шаблону маршруту.
- Адміністратор тепер може примусово включити режим автоматичного повідомлення по точках маршруту для всіх користувачів. Дана установка доступна з бібліотеки "Маршрутизація документів". Далі звичайні користувачі можуть на свій розсуд або відключити це повідомлення або залишити його включеним.
- При створенні нового підрозділу буде автоматично створюватися група доступу "Співробітники відділу <Ім'я відділу>", куди автоматично додаватимуться всі користувачі даного підрозділу. Дане нововведення покликане спростити роботу з групами доступу.
- Адміністратор може дати користувачам можливість створювати папку для документів обраного типу в своїх особистих папках, тобто зробити вибраний тип документа загальнодоступним. Для цього на формі типу документа з'явилася спеціальна кнопка:
- Тепер імпорт документів з csv-файлу відбувається з автоматичним створенням довідкових записів, якщо імпортовані документи посилаються на них.
- У системному довіднику "Політика паролів" (консоль розширеного адміністрування) з'явилася можливість вказати період застарівання паролів користувачів. Дана функція буде застосована для тих користувачів, у яких не включена опція "Термін дії пароля не обмежений".
- Тепер коренева папка "Бібліотеки документів" надає рівень доступу "Читач" для користувачів групи "Все". Щоб уникнути можливих конфліктів вам слід перевіряти і при необхідності переназначать права доступу для групи "Все", які за умовчанням успадковуються від кореневої папки.
- В налаштуваннях виду для папки документів тепер можна виводити поля з пов'язаних документів.
- Діалог "Доступ заборонено" тепер показує точну причину конфлікту прав доступу. Також в діалозі присутнє посилання на статтю нашого сайту, в якій описана настройка прав доступу.
- Якщо ви не поміняли файл ліцензії при переході на нову версію продукту, тепер при спробі підключення сервер повідомить про невідповідність ліцензії.
- В маршрутах з'явилася нова точка "Точка копіювання посилання".