Статті > Як оновити сервер FossLook?
Як оновити сервер FossLook?
Процес оновлення сервера платформи зводиться до наступних кроків:
1. Зупинка служби сервера
Відкрийте оснастку "Служби" у Windows і знайдіть там службу вашого сервера.
Ім'я служби має вигляд "FD22 - FossLook" (замість FossLook може бути ім'я вашого примірника сервера документообігу).
Зупиніть службу.
2. Оновлення ліцензії
Якщо потрібно оновити ліцензію, то помістіть файл License.xml в папку вашого примірника сервера до встановлення нової версії:
"C:\Program Files\FOSS\FossLook Application Server\Instances\FossLook\License.xml"
В папці Instances знаходяться екземпляри сервера, тому ім'я подпапки "FossLook" може відрізнятися від імені папки у Вас.
3. Запуск інсталяції нової версії сервера
Запустіть "setup.exe" з дистрибутива, і дотримуйтесь інструкцій по встановленню необхідних компонентів.
В процесі інсталяції стара версія сервера буде деінстальована і встановлена нова.
4. Запуск служби сервера
Коли процес інсталяції сервера буде завершений, запустіть службу сервера.
Можливі проблеми та шляхи їх усунення
Що робити, якщо ви запустили програму адміністрування та отримали повідомлення про помилку? Зазвичай таке повідомлення позначає, що у вас відсутній необхідний файл ліцензії. Перевірити це можна, подивившись лог-файл сервера. Відкрийте файл Trace.log з папки: "C:\Program Files\FOSS\FossLook Application Server\Instances\FossLook\Logs"
Якщо у вашому лог-файлі присутній такий рядок:
"FossLook Application Server.exe Error: 0 : Помилка: System.ComponentModel.LicenseException: При отриманні ліцензії сервера додатків FossLook сталася помилка. ---> System.ApplicationException: При завантаженні файлу ліцензії "C:\Program Files (x86)\FOSS\FossLook Application server\Instances\FossLook\License.xml" сталася помилка. ---> System.ApplicationException: Цілісність ліцензії порушена. Можливо файл ліцензії призначений для роботи з іншою версією сервера.",
значить вам потрібно помістити коректний файл ліцензії в папку, як описано в п.2.
Якщо після заміни файлу ліцензії сервер все одно не стартує, надішліть даний лог файл в нашу службу технічної підтримки, і ми спробуємо вирішити вашу проблему в максимально короткий термін.