Статті > Як використовувати розширений пошук документів по всій базі?
Як використовувати розширений пошук документів по всій базі?
В FossLook існує можливість відбору та відображення документів, які відповідають певним фільтрам в
віртуальних папках.
Починаючи з версії 5.3, цей відбір можна здійснювати по всій базі документів, включаючи і документи, які не відображаються
в папках. Наприклад, це документи типу "Дочірні документи".
Таким чином, наприклад, ми можемо зібрати всі "Акти виконаних робіт" в одній папці для всіх "Договорів", що зберігаються в системі,
що дозволить надалі проводити над ними групові дії. При відсутності такої можливості нам би довелося відкривати
кожен договір, переходити на закладку "Акти виконаних робіт" і шукати потрібний документ.
Створення та налагодження подібних папок доступні тільки користувачеві з правами "Адміністратор". Для цього, за допомогою програми
адміністрування в бібліотеці, де раніше були створені відповідні дочірні документи, потрібно створити папку.
При цьому в якості базової виберіть папку, призначену для зберігання документів того типу, який буде зберігатися
в створюваної папці. Надалі це спростить налаштування виду папки. Ми виберемо папку "Акт виконаних робіт".
Введіть ім'я папки,
перейдіть на закладку "Документи" створеної папки і запустіть розширений пошук, натиснувши відповідну піктограму.
Зведіть відповідні чекбокси, відмічені на малюнку нижче.
В якості поля для пошуку оберіть "Категорія"
і розкрийте список категорій, натиснувши на відповідну піктограму.
Скориставшись пошуком (виберіть поле "Ім'я" і введіть значення "Акт"), знайдіть категорію "Акт виконаних робіт"
і додайте цю умову пошуку до списку умов.
В результаті ви отримаєте вибірку всіх документів типу "Акт виконаних робіт" у новоствореній папці.
Далі ви можете надати
доступ користувачам до новоствореної папки для роботи з нею.