Статті > Робота з внутрішніми поштовими скриньками
Робота з внутрішніми поштовими акаунтами
Для створення поштової скриньки користувача на вашому сервері (внутрішнього акаунту) оберіть відповідного користувача за допомогою Майстра адміністрування і відкрийте форму його властивостей. Перейдіть на закладку "Облікові записи":
Просто встановіть галочку Використовувати внутрішню електронну пошту. Сервер автоматично створить для користувача поштову скриньку з ім'ям,
що відповідає логіну користувача. Ви можете змінити ім'я скриньки і інші параметри, натиснувши на Додатково, а потім, вибравши скриньку, Редагувати:
Вибравши відповідний пункт зі списку "Налаштування POP3", ви можете вказати, як буде відбуватися прийом листів, якщо до сервера підключатися будь-яким поштовим клієнтом:
- Використовувати поточні налаштування сервера - буде використано значення опції "Дозволяти видаляти повідомлення по POP3" діалогу "Налаштування поштового серверу".
- Видаляти копії листів на сервері - після прийому листів клієнтом, їх копії будуть видалені з сервера.
- Залишати копії листів на сервері - після прийому листів клієнтом, їх копії залишаться на сервері.