Поля документу
Тепер визначимося з полями, які будуть присутні в цьому документі.
Будемо вважати, що нам потрібні наступні поля, що описують нашого контрагента:
- "Повне найменування" - тип поля - строковий (індексований);
- "Юридична адреса" - тип поля - строковий (індексований);
- "Фізична адреса" - тип поля - строковий (індексований);
- "Розрахунковий рахунок" - тип поля - строковий (індексований);
- "Контактні особи" - тип поля - дочірні документи.
Для створення полів натиснемо
і створимо відповідні строкові поля
Тип поля "Контактні особи" - дочірні документи. Особливість даного типу поля полягає в тому,
що це посилання на документи, які містяться в окремій закладці основного документу.
Таких посилань може бути необмежена кількість, що реально нам і потрібно, оскільки у одного контрагента
може бути багато контактних осіб. У свою чергу тип документу "Контактні особи" буде мати свої поля.
Будемо вважати, що це наступні поля:
- "ПІБ" - тип поля - строковий (індексований);
- "Посада" - тип поля - строковий (індексований);
- "Робочий телефон (и)" - тип поля - строковий (індексований);
- "Мобільний телефон(и)"- тип поля - строковий (індексований);
- "E-mail-1" - тип поля - строковий (індексований);
- "E-mail-2" - тип поля - строковий (індексований).
Створимо поле "Контактні особи" типу Дочірні документи:
Далі натисніть для посилання на дочірній документ "Контактні особи"
У загальному випадку даний тип документу вже може існувати в системі і його можна вибрати, але в нашому випадку його доведеться створити.
Для цього натисніть
і створіть тип документу "Контактні особи", додавши відповідні поля,
а потім виберіть його зі списку документів, як дочірній.
Таким чином, ми створили поле "Контактні особи" типу - дочірні документи,
а вигляд нашого новоствореного типу документу "Контрагент" буде наступний.
враховуючи, те що ми надалі припускаємо використовувати записи про контрагентів як посилання на документ, при подальшому
проектуванні документів нам потрібно прибрати "галочку" у полі "Заповнювати ім'я автоматично" на типі документу. Тобто остаточний варіант нашого типу документу буде таким:
а бібліотеки таким:
Таким чином, ми створили типи документів "Контрагент" і "Контактні особи",
а система створила папку "Контрагент", ім'я якої збігається з ім'ям документу
для зберігання цих документів. Папка "Контактні особи» не створювалася,
так як це дочірній документ, і папка для його зберігання не потрібна.
В папці "Контрагент" буде зберігатися безліч записів про контрагентів,
у зв'язку з цим
логічно її перейменувати в папку "Контрагенти", що ми і зробимо.
Налаштування доступу та дозволів на папку