Створення базового типу документу "Маркетинговий документ"
Спочатку створимо бібліотеку "Маркетингові документи",
а потім базовий тип документу "Маркетинговий документ", від якого будуть успадковуватися наші типи документів
"Комерційна пропозиція" і "Технічна пропозиція".
Тип документу "Маркетинговий документ" повинен мати такі поля і функції:
Розглянемо особливості створення деяких типів полів.
Поле «Товар» буде довідковим. Так як в системі ще немає такого довідника,
він буде створений автоматично в момент збереження цього поля.
Поле «Хто готував» - це посилання на довідник співробітників, який заповнюється при створенні
структури організації, отже його і потрібно вибрати.
Натисніть
і виберіть довідник в "Бібліотеці серверу".
Далі додамо ще одне поле в документ. Поле назвемо «Кореспондент» - це організація, якій буде адресовано
нашу пропозицію. А посилатися це поле буде на попередньо створений нами тип документу - «Контрагент».
Для створення такого посилання натисніть
і виберіть документ типу "Контрагент" у створеній раніше бібліотеці "Контрагенти".
Так як у нас не повинен відображатися в системі документ «Маркетингові документи», то заборонимо
можливість його створення для уникнення випадкового засмічення системи зайвими документами.
Для цього потрібно перейти на закладку «Об'єкт» і встановити «Категорія / Абстрактна» в значення «Істина».
Використання механізму «Наслідуваних типів документу»