Skip Navigation LinksСтатті > Створення бізнес-додатка > Визначення меж рішення для бізнес-додатка

Визначення меж рішення для бізнес-додатка


Спочатку потрібно визначитися із межами нашого рішення. Будемо вважати, що нам потрібно отримати:

  • Довідник "Кореспонденти", де знаходитимуться дані про наших контрагентів.
  • Папку "Маркетингові документи" з підпапками, в якій зберігатимуться документи типу "Комерційна пропозиція", "Технічна пропозиція" і "Презентація".
    Тобто структура наших папок буде наступна:
  • Вид папок для зберігання документів бізнес-додатка

  • Маршрут руху документу "Комерційна пропозиція". Документ спочатку створюється одним зі співробітників маркетингового відділу, потім узгоджується в юридичному відділі, далі у директора (Прохоров) або у його заступника (Стегненко), а потім діловод (Королева) відправляє цей документ кореспонденту. При цьому маршрут його руху заздалегідь заданий.
  • Приклад маршруту руху документу

Надання доступу до довідника "Кореспонденти"

© 2001-2019 ФОСС-Он-Лайн. Всі права захищені.