Визначення меж рішення для бізнес-додатка
Спочатку потрібно визначитися із межами нашого рішення. Будемо вважати, що нам потрібно отримати:
- Довідник "Кореспонденти", де знаходитимуться дані про наших контрагентів.
- Папку "Маркетингові документи" з підпапками, в якій
зберігатимуться документи типу "Комерційна пропозиція",
"Технічна пропозиція" і "Презентація".
Тобто структура наших папок буде наступна:
- Маршрут руху документу "Комерційна пропозиція".
Документ спочатку створюється одним зі співробітників маркетингового відділу, потім узгоджується в юридичному відділі,
далі у директора (Прохоров) або у його заступника (Стегненко), а потім діловод (Королева) відправляє цей документ кореспонденту.
При цьому маршрут його руху заздалегідь заданий.
Надання доступу до довідника "Кореспонденти"