Skip Navigation Links

Створення базового типу документу "Маркетинговий документ"


Спочатку створимо бібліотеку "Маркетингові документи",

Бібліотека Маркетингові документи

а потім базовий тип документу "Маркетинговий документ", від якого будуть успадковуватися наші типи документів "Комерційна пропозиція" і "Технічна пропозиція". Тип документу "Маркетинговий документ" повинен мати такі поля і функції:

Базовий тип Маркетинговий документ

Розглянемо особливості створення деяких типів полів. Поле «Товар» буде довідковим. Так як в системі ще немає такого довідника, він буде створений автоматично в момент збереження цього поля.

Довідкове поле Товар

Поле «Хто готував» - це посилання на довідник співробітників, який заповнюється при створенні структури організації, отже його і потрібно вибрати.
Натисніть

Довідкове поле Хто готував документ

і виберіть довідник в "Бібліотеці серверу".

Посилання на довідник співробітників

Далі додамо ще одне поле в документ. Поле назвемо «Кореспондент» - це організація, якій буде адресовано нашу пропозицію. А посилатися це поле буде на попередньо створений нами тип документу - «Контрагент». Для створення такого посилання натисніть

Поле, яке посилається на документ

і виберіть документ типу "Контрагент" у створеній раніше бібліотеці "Контрагенти".

Посилання на документ

Так як у нас не повинен відображатися в системі документ «Маркетингові документи», то заборонимо можливість його створення для уникнення випадкового засмічення системи зайвими документами. Для цього потрібно перейти на закладку «Об'єкт» і встановити «Категорія / Абстрактна» в значення «Істина».

Абстрактна категорія документу

Використання механізму «Наслідуваних типів документу»

© 2001-2024 ФОСС-Он-Лайн. Всі права захищені.